M.N.R. TheMidnightRunners

Welcome to The Midnight Runners guild.
 
HomeGalleryCalendarFAQSearchRegisterLog inWEBSITE LINK

Share | 
 

 Happy Birthday Miallee

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Malty
Admin
avatar

Number of posts : 1395
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Happy Birthday Miallee   Mon Nov 03, 2008 5:47 pm

I know im a day early but i would forget otherwise lol

Hope U have A gr8 day and eat loads of cake Smile clown clown clown


_________________

You rise, you fall, your down, then you rise again.
What don't kill you make you more strong.
Back to top Go down
View user profile
Brewswiller
Admin
avatar

Number of posts : 300
Location : South Devon, UK
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Mon Nov 03, 2008 6:52 pm

HAPPY BIRTHDAT MAILEE



:bdayflag: :bdayflag: :party: :bdayflag: :bdayflag:










:Nexxus hiding:
Back to top Go down
View user profile
shad
Admin
avatar

Number of posts : 1334
Age : 51
Location : Northumberland UK
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Mon Nov 03, 2008 7:48 pm

Yayy Happy Birthday Mia

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
:bdayflag: :bdayflag: :bdayflag: :bdayflag: :bdayflag: :bdayflag: :bdayflag: :bdayflag: :pavey2: :pavey2: :pavey2: :pavey2: :pavey2: :pavey2: :pavey2: steve steve steve steve steve steve :party: :party: :party: :party: :party: :chrimbo: :chrimbo: :WeeDance: :WeeDance:

_________________
"If that doesnt work, try comfort eating or rocking in the corner clutching a teddy bear."

http://www.flickr.com/photos/rogerhall/
Back to top Go down
View user profile
nandy
Admin
avatar

Number of posts : 507
Age : 52
Location : denmark
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Mon Nov 03, 2008 8:06 pm

happy b-day mia =)

i hope ull get a lot of :bday: :ILoveYou: and a lot of pressies.

weee Yay :Bard: :sniffs: :party: :dancepenguin: :lalala: :bigggghugs: :WeeDance: :Weeeeeeee: :Nandy: :Boing: bounce :Dance Monkey B :UK:

_________________
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Mon Nov 03, 2008 8:23 pm

YAY happy birthday baby girl

:hugs: Hugge Hugs :bday: Hugge Hugs :hugs:
Back to top Go down
Kinky Goblin
Admin
avatar

Number of posts : 632
Age : 45
Location : Propping up a bar in Essex, UK.
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Mon Nov 03, 2008 10:18 pm

Many Happy Returns Miallee

:party:


Hope you have an awesome day and keep Malty away from your cake.
Back to top Go down
View user profile
Malty
Admin
avatar

Number of posts : 1395
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Mon Nov 03, 2008 10:29 pm

i wasnt planning on touching the cake but now i have the idea.......Cool

:party: :party: :party:

_________________

You rise, you fall, your down, then you rise again.
What don't kill you make you more strong.
Back to top Go down
View user profile
Nexxus
Admin
avatar

Number of posts : 762
Location : Sweden
Registration date : 2008-07-28

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Tue Nov 04, 2008 1:31 am

Gratz Mialee, hope you get a fab day! Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.playboy.com
Pred
Admin
avatar

Number of posts : 775
Age : 24
Location : Chicago
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Tue Nov 04, 2008 2:17 am

WEEEEE! HAPPY BIRTHDAY MIA!!!! :bday:
:bdayflag: :bdayflag: :bdayflag: :bdayflag: :bdayflag:
:party: :xionandmalt: steve steve :chrimbo: :chrimbo:
Back to top Go down
View user profile http://www.pornhub.com
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 602
Age : 52
Registration date : 2007-11-17

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Tue Nov 04, 2008 3:09 am


_________________
Back to top Go down
View user profile http://themidnightrunners.forumotion.com
Mho
Admin
avatar

Number of posts : 943
Age : 59
Registration date : 2008-07-23

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Tue Nov 04, 2008 9:04 am

Yay :Mho: Yay :bdayflag: :Casstalia: Yay happy birthday to you, Mia, Yay :Casstalia: :bdayflag: Yay :Mho: Yay
:Nandy: :Mho: Yay :bdayflag: Yay :Boing: so close to Halloween, suspicious, suspicious ... ;-) ... :Boing: Yay :bdayflag: Yay :Mho: :Nandy:

_________________
___________________________________________________________
Back to top Go down
View user profile
Hethyla
Admin
avatar

Number of posts : 294
Age : 39
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Tue Nov 04, 2008 2:44 pm

HAPPY BIRTHDAY MIA

hope you have a great day sweetie Hugge Hugs :Xionn2: :sniffs:
:bday: :bdayflag: :Weeeeeeee: :group hugs:
Back to top Go down
View user profile
Kedon
Admin
avatar

Number of posts : 414
Age : 31
Location : The Cotswolds, England
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Wed Nov 05, 2008 12:07 am

Just wanted to add a Get Well Soon here to Mia. Who's injured her ankle and has been taken to hospital.

I hope you feel better soon know that can be damned nasty painful.
Back to top Go down
View user profile
Pred
Admin
avatar

Number of posts : 775
Age : 24
Location : Chicago
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Wed Nov 05, 2008 12:48 am

Very Happy had a little too much fun on your b-day mia? Smile hopw you get well soon, i've sprained my ankle once before :P not fun, hope you get weel soon!
Back to top Go down
View user profile http://www.pornhub.com
gimpy



Number of posts : 77
Registration date : 2008-10-15

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Wed Nov 05, 2008 1:02 am

Hugge Hugs happy birthday :hugs:

I would DEMAND extra ice cream for this unfortunate accident

Pralines in cream is really really nice, :sunny: :sunny: :sunny:

and maybe invite some virtual people over to eat some????

Get well soon :queen:

and Happy Birthday again
Back to top Go down
View user profile
Mho
Admin
avatar

Number of posts : 943
Age : 59
Registration date : 2008-07-23

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Wed Nov 05, 2008 1:10 am

just yell if you need a replacement ankle ...
I'll call for a guild-meeting and cut some ... ;-) ...

get well soon ... :bdayflag:

_________________
___________________________________________________________
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Wed Nov 05, 2008 2:42 am

Heya thank you for your get well wishes on behalf of Mia....

came online to let you know what happened at the hospital but everyone had gone, she has not broken it thank heaven but she has badly sprained it, so hmmm that means the rest of the week off school and on vanguard, i am sure she is soooooo upset.

we are having a birthday dinner, cakes and yes Kara ice cream tomorrow to hopefully make up for it a little bit.
Back to top Go down
Nexxus
Admin
avatar

Number of posts : 762
Location : Sweden
Registration date : 2008-07-28

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Wed Nov 05, 2008 3:07 am

Hope she gets better soon, that sure was a lousy ending on the birthday...
but it's good it was not broken at least!
Back to top Go down
View user profile http://www.playboy.com
Kinky Goblin
Admin
avatar

Number of posts : 632
Age : 45
Location : Propping up a bar in Essex, UK.
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Wed Nov 05, 2008 4:09 am

I am really pleased she is ok I was dead worried when you said she could not move her toes..

Send her our love and I am sure the silver lining will be that tomorrow she will be waited on a little and she now has the week off.

Hope it did not completely destroy her day.
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 602
Age : 52
Registration date : 2007-11-17

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Wed Nov 05, 2008 4:55 am

Casstalia wrote:
Heya thank you for your get well wishes on behalf of Mia....

came online to let you know what happened at the hospital but everyone had gone, she has not broken it thank heaven but she has badly sprained it, so hmmm that means the rest of the week off school and on vanguard, i am sure she is soooooo upset.

we are having a birthday dinner, cakes and yes Kara ice cream tomorrow to hopefully make up for it a little bit.

Bless poor thing :( give her a huge double bday hug, I really hope she enjoys the treets tomorrow xxxxxxxxxxxxxx

_________________
Back to top Go down
View user profile http://themidnightrunners.forumotion.com
Malty
Admin
avatar

Number of posts : 1395
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Wed Nov 05, 2008 3:25 pm

:sniffs: :sniffs: :sniffs: Get Well Soon Mia :sniffs: :sniffs: :sniffs:




Hope U Have A Speedy Recovery Smile

_________________

You rise, you fall, your down, then you rise again.
What don't kill you make you more strong.
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Wed Nov 05, 2008 3:57 pm

I would just like to say thank you for all the birthday wishes and the get well comments, its not to bad because i get to play on vangurd all week yay!

by the way this is Mia not Pavey lol
Back to top Go down
Mho
Admin
avatar

Number of posts : 943
Age : 59
Registration date : 2008-07-23

PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   Wed Nov 05, 2008 4:08 pm

hehe ...
enjoy Pav's compi and the little timeout from real life ...
soon you'll be free tun run again ... ;-) ...

_________________
___________________________________________________________
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Happy Birthday Miallee   

Back to top Go down
 
Happy Birthday Miallee
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Happy Birthday Momo!
» Happy birthday No Moa
» Happy birthday, Gin!
» Happy Birthday Belinda
» Happy Birthday Bea!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
M.N.R. TheMidnightRunners :: M.N.R. in General - THE MIDNIGHT RUNNERS :: General Chit Chat-
Jump to: